همیشه مختاری که باورت را تغییر دهی و آینده‌ای متفاوت را برگزینی...

من شیوا نقوی هستم. که علاقمند و هدفمند در یادگیری و خودشناسی به روش یونگ میباشم و در جهت خودشناسی و رشد شخصیم قدم برداشتم. و از آنجایی که بسیار لذت میبرم که مطالبی رو که یاد میگیرم با دیگران به اشتراک بزارم، بنابراین تصمیم گرفتم از طریق این وبلاگ و همچنین پیج اینستاگرام shiva.naghavi62 آموخته‌ها و یادگیری‌هام رو باهاتون به اشتراک بزارم.
امیدوارم این مطالب واسه شما هم مثل من در مسیر زندگیتون حکم چراغ باشه.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

نویسندگان

نقطه عطف زندگیم

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

جیم ران یکی از بزرگترین اساتید موفقیت دنیا میگوید که شما میانگین ۵ نفری هستید که با آنها به شدت در ارتباط هستید. اگر این افراد انسانهای موفقی باشند، شما هم موفقید. اگر در اطراف شما آدمهای مثبت و موفق وجود ندارد پس ...

قبلنا چقد بعد خواندن این جمله و نگاه کردن به ارتباطاتم حالم بد میشد آخه همه جز آدم های متوسط و حتی شاید هم پایین بودند ،  پس منم میبایست .......


نههههههههههه


نمیخوام بگم من خیلی بالا بودم اما واقعاً دوست نداشتم مثل اونا باشم ، دوست داشتم موفق باشم.

تنها تفاوت من با اطرافیانم این بود که نسبت به اونها بیشتر راه ها را امتحان میکردم و همیشه یا با شکست برمیخوردم یا  اگه به نتیجه میرسیدم حالم خوب نبود چون در هر دو حالت من ی آدم بیکار بودم که وقت و پول زیادی دارم که نمیدونم باهاشون چیکار کنم و هیچ وقت مورد تایید نبودم.

بعد از ی دوره دیگه ظاهراً آرام و ساکت شدم چون میدونستم گوشی واسه شنیدن حرفهام وجود نداره ولی خوشبختانه میل درونم زنده بود اوقات خودم رو با کتاب و کلیپ ها و سخنرانی های انگیزشی و تلاش واسه ارتباط با افرادی که به نظرم موفق بودند ادامه دادم خوب بود اما چون از نظم خاصی پیروی نمیکرد خوب پیش نمیرفتم از طرفی فرد موفق لزومی نمیدید که با من ارتباط برقرار کنه.


بالاخره جوینده یابنده است


 موقعی که میخواستم با یکی از همکاران موفقم (آقای انصاری مدرس و نویسنده در حوزه سخنرانی )ارتباط برقرار کنم ایشون منو با دوره کوچینگ و آقای اهورا هاشمی آشنا کردند که این شد نقطه عطف زندگیم.

یادم میاد تو همون اولین صحبت های که با ایشون داشتم همین دغدغه ارتباطم رو بیان کردم ، حالا که تقریباً چهار ماه از دوره کوچینگم میگذره خیلی حال خوبی دارم و مسئله ارتباط هم حل شده چون به قول استادم آقای هاشمی معنی ارتباط این نیست که حتماً ی شخص به صورت واقعی و فیزیکی وجود داشته باشه بلکه باید ببینی بیشترین زمانت رو با چی و کی میگذرونی چون همین ها هستند که باورهای تو و در نهایت رفتار تو رو رقم میزنه وفقط کافی است کتاب ها و سخنان  اساتید موفقیت را بخوانید و بهترین جملات آنها را در حرفهایشان جست و جو کنیم. وقتی ما شروع به خواندن این چنین کتابهایی کنیم، ما هم آرام آرام شکل آنها می شویم.

الان با افتخار میتونم دوستام رو به همتون معرفی کنم و انشالله به زودی منم افکارم و رفتارم به زیبایی دوستام بشه و بتونم همشون رو از نزدیک ببینم و اونها هم به دوستی با من افتخار کنند...

آقای اهورا هاشمی(محقق و مدرس در زمینه مهارت مطالعه کتاب و هدف)

آقای سید سهیل رضایی(رئیس هیات مدیره بنیاد فرهنگ زندگی)

آقای محمدرضا شعبانعلی(سرپرست گروه متمم)

دکتر علیرضا شیری(طبیب و آموزش دیده رواشناسی عمقی)

آقای سجاد سلیمانی (محقق و مدرس در زمینه مدیریت زمان)


۹۶/۰۹/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
شیوا نقوی

نظرات  (۳)

۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۶ اهورا هاشمی
درود شیوای بزرگوار...
متن‌ت رو خوندم و خیلی خوشحال شدم.

اگر بخوام یکی از ده صفات خوبت رو بگم: میگم "عملگرا" هستی و برای پیشرفت هیچ بهانه‌ای نمیاری.

موفقیت و حال خوبت رو مدیون خودت هستی.
پاسخ:
ممنونم استاد بابت حضورتون تو زندگیم
درود ، شیوا جان
بسیار زیبا و قشنگ نوشته شده بود ان شاء الله به آرزوی خط آخر که نوشتی بزودی برسی که شک ندارم خواهی رسید.
پاسخ:
ممنونم نجمه جان
مطمینم که ما دوستان موفق و خوبی میشیم.
۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۲۷ سجاد سلیمانی
سلام شیوای بزرگوار
به خودم افتخار می‌کنم که لایق نام دوست هستم و البته از کلمات بزرگی برای من استفاده کردی خجالت می‌کشم، هنوز راه زیادی در پیش دارم و داریم.

به تو به عنوان یکی از عمل‌گراترین و جدی‌ترین افرادی که برای آموختن وقت گذاشته‌اند در خاطرم مرور می‌کنم و امیدوارم به مرور تغییرات بسیار خوب صعودی خودت در همین فضا گزارش کنی و ما با افتخار بخوانیم.

دوست کوچک تو؛ سجاد
12 آذر 96
پاسخ:
فقط میتونم بگم مرسی که هستید
(اشک شوق نمیزاره نوشته هاتون رو خوب ببینم)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی