همیشه مختاری که باورت را تغییر دهی و آینده‌ای متفاوت را برگزینی...

من شیوا نقوی هستم. که علاقمند و هدفمند در یادگیری و خودشناسی به روش یونگ میباشم و در جهت خودشناسی و رشد شخصیم قدم برداشتم. و از آنجایی که بسیار لذت میبرم که مطالبی رو که یاد میگیرم با دیگران به اشتراک بزارم، بنابراین تصمیم گرفتم از طریق این وبلاگ و همچنین پیج اینستاگرام shiva.naghavi62 آموخته‌ها و یادگیری‌هام رو باهاتون به اشتراک بزارم.
امیدوارم این مطالب واسه شما هم مثل من در مسیر زندگیتون حکم چراغ باشه.

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

نویسندگان

جنگجوی صلح جو

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ب.ظ

جنگجوی صلح جو

کتابی که سرنوشت انسانهای زیادی را تغییر داده است!

نویسنده: دن میلمن

ترجمه: فریده مهدوی دامغانی

 انتشارات: ذهن آویز

سال انتشار: چاپ چهارم 1397

تعداد صفحات: 334 صفحه

تعداد فصول : 9 فصل

 

این کتاب، داستان واقعی دن میلمن، قهرمان ژیمناست است. او پس از یافتن استادی که راهنما و مرشد او در دنیای ماورای طبیعی  خواهد بود. از قلمرو جسم و روح، نور و تاریکی، خنده و گریه و بالاخره سحر و افسون فراتر خواهد رفت ... نام این استاد سقراط است. جنگجو و ساحری بسیار مقتدر که مراحل آموزش دن را بر عهده می گیرد تا میزان آگاهی معنوی او را افزایش دهد.

 

هیچ نیازی به جستجو نیست... به انجام رساندن کارهای دشوار، انسان را به هیچ کجا نمیرساند... به هیچ مقصد نهایی نمیبرد! در واقع، هیچ تغییر و تاثیری در اوضاع به وجود نمی آورد...پس فقط شاد باشید و از همین حالا، لذت ببرید!

عشق تنها واقعیت موجود در این عالم است، زیرا تمام این چیزها، در عشق وحدت پیدا کرده است! و تنها قوانین همان حالت تضاد و پارادوکس، همان شوخی و طنز، و همان تغییر همیشگی و پایان ناپذیر است و بس ...!

هرگز هیچ مشکلی وجود نداشته و ندارد و نخواهد داشت!! تمام مبارزات و درگیریها و کشمکشهایتان را رها سازید، و ذهنتان را رها کنید و از شرش خلاص شوید! تمام نگرانیها و اضطرابها و تفکراتتان را به دست باد بسپارید، و آرامش خاطرتان را در این دنیا به دست بیاورید...! لازم نیست در برابر زندگی، مقاومتی از خود نشان بدهید، فقط کافی است بهترین تلاشتان را انجام دهید!

چشمانتان را بگشایید، و این واقعیت را ببینید که به مراتب بیشتر و کاملتر و عظیمتر از آن چه که در نظر تصور میکنید، هستید... شما همان عالم هستی هستید! همان کهکشانها و کیهان ... شما خودتان هستید، و همین طور هم تمام انسانها و چیزهای دیگر هستید...! این همان بازی بسیار زیبای خداوند عالم است! از خواب غفلت بیدار شوید!

شوخ باشید و همه چیز را با دیدگانی طنزآلود ببینید، شاد باشید زیرا این میل و اراده خداوند عالم است! هرگز نگران هیچ چیز نباشید، فقط شاد و خوشبخت و بی هیچ خیال ترس و نگرانی و اندوه و ماتم باشید! شما از همین حالا نیز آزاد و سعادتمند هستید...!

 

پ ن1: این کتاب، دنباله ای تحت عنوان سفر مقدس دارد که نویسنده کتاب را با یکسری وقایع دیگر مواجه می کند.

پ ن2: فیلم سینمایی جنگجوی صلح طلب peaceful warrior بر اساس این کتاب نوشته شده است که بنظرم دیدنش خالی از لطف نیست.

۹۸/۰۵/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
شیوا نقوی

نظرات  (۳)

۰۷ بهمن ۹۸ ، ۲۳:۵۴ علی عضدی دیلمی

با سلام خانم نقوی:

متشکرم از وبلاگ مفید و خوبتون.

من هم از طرفداران نظریه های یونگ هستم

اگر مایلید وبلاگ من روهم دنبال کنید.

خودشناسی یونگی


۰۷ بهمن ۹۸ ، ۲۳:۵۶ علی عضدی دیلمی

تبدیل خشم به نیرویی دیگر

 95؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی